събота, 4 декември 2010 г.

Нина Добрев каза „Да“ на американски тв водещ

Красивата актриса от български произход Нина Добрев каза „Да“ на перфектен български на американския тв водещ Джордж Лопес. Звездата от сериала „Дневниците на вампира“ беше специална гостенка в прочутото шоу и Джордж не пропусна да я разпита за българските й корени.

„Ти всъщност си родена близо до Трансилвания, нали? Българка си, нали?“, попита я Джордж Лопес. „Да, съседи сме, аз съм българка. Така че, съседи сме с Румъния“, обясни Нина Добрев. „Но българските обичаи са различни. Например клатят глава наляво-надясно за „Да“ и нагоре-надолу за „Не“, продължи водещият. „Да, наистина е странно. В България всичко е наобратно. Когато някой каже „Да“ прави така, а когато казват „Не“, правят така“, демонстрира актрисата.

"Така че ако искаш да си вземеш такси, казваш: "Хей, мога ли да се кача и да ме закараш до това място?". Те правят знака с глава "Да", ти го разбираш като "Не" и затваряш вратата на колата, а шофьорът казва: "Не, не, ела, ела". Много е объркващо", обобщи звездата, като за по-голяма достоверност произнесе "Да"-то на български.

„Значи ти все още говориш свободно български?“, поинтересува се Джордж Лопес. „Мога да ти кажа нещо, но ти няма да знаеш какво ти казвам“, усмихна се Нина Добрев. „Нищо, на мен ми харесва начина, по който звучи“, насърчи я той. „Аз обичам Джордж Лопес, той е много, много хубав. Той е печен“, произнесе Нина на перфектен български и след това обясни какво означават думите й.

Източник: http://www.bliasak.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи