сряда, 8 декември 2010 г.

Внимавайте! Blizoo се срина, няма услуга, точат пари от сметките на клиентите си


Пловдивчани пропищяха през последния месец от доставчика-монополист Blizoo. След разпадането на DCC, бившият Евроком пое повечето клиенти, но вместо да подобряват услугата, от Blizoo я влошават все повече.

Редакцията на Plovdiv24.bg е засипана от сигнали на пловдивчани срещу оператора. Няма кабелна, няма интернет, вече е ежедневие за пловдивчани, които са се излъгали да подпишат с Blizoo. "Непрекъснато ми прекъсва услугата, а операторите им се държат нагло и надменно. Първо ми обясниха, че отстраняват повреди само в работно време от 8 часа сутринта и сега вечерта никой не може да ми помогне, после ехидно ми отговориха, че ако искам да имам надеждна услуга и подръжка, да им стана корпоративен клиент, каквито са им банките", проплака пловдивчанин, излъгал се да подпише договор с набедените телекомаджии.

Най-фрапантен бе разказа на жена, която сигнализира, че от Blizoo са й източили банковата сметка. "Получих sms, че са ми дръпнали над 60 лева от сметката, при положение, че съм абонат на пакет, който е в пъти по-евтин. Потърсих информация в офиса им. От там ми обясниха, че са си дръпнали повече пари и са си предплатили сами от моята банкова сметка такси напред, без да съм го желала. Защо това се е случило, не можаха да ми дадат адекватно обяснение", недоумяваше шокираната клиентка на оператора. Най-фрапантното било, че в същия момент на домашния й компютър изписвало, че няма интернет, тъй като не си го е платила. От оператора не могли да обяснят и това "явление".

Източник: http://news.plovdiv24.bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи