сряда, 2 ноември 2011 г.

Вицове за Пинокио

Пинокио се залюбил с Пепеляшка. Оженили се. Първата брачна нощ, както си е по реда, изконсумирали брака, но Пепеляшка се оплакала, че много я боляло. Мъжкото достойнство на Пинокио не било добре загладено и много я дращело. Тогава той отишъл при баща си:
- Тате, Пепеляшка много я болеше снощи. Дай с нещо да си оправя инструмента, че така няма да стане. Не иска да спи повече с мен.
- Ето ти една шкурка и след една седмица ела, за да ми кажеш как вървят нещата с булката.
Минал уречения период, но Пинокио никакъв не се вясва при баща си. Джепето се притеснил за сина си и решил да го потърси. Отива в семейното му гнезденце и какво да види - Пепеляшка седнала в кухнята и плаче, та се къса.
- Какво става, Пепеляшке? Какво се е случило? Не помага ли тая шкурка, че толкова се вайкаш?
Пепеляшка била толкова разстроена, че успяла само да посочи спалнята. Бащата отишъл там и пита сърдито:
- Пинокио, какво стана? Как вървят нещата с Пепеляшка?
- Кои неща? - попитал Пинокио с недоумление.
- Е как кои? За секса става дума!
- Че аз нали си имам шкурка. . . - отговорил Пинокио и продължил да се шкури.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Знаете ли кога Пинокио разбрал че е дървен?
Когато си направил ч. . . я и се запалил.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Пинокио пита татко си:
- Татко, аз как съм се появил?
- Дърводелецът те донесе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи