вторник, 4 ноември 2008 г.

Евтините женски номерца


Аз съм жена и ми харесва да флиртувам. Това, което ме учудва обаче е толкова ли са тъпи мъжете, че не виждат как една жена може да ги оплете в мрежите си за отрицателно време и то точно посредством не на флирт, а с евтини женски трикове!


Някои жени разчитат на флирта като средство за изкусяване. ОК! Супер! Мъжете си падат, а на нас самочувствието ни нараства респективно с тяхната мъжка гордост. И така, точно, когато си мислим колко сме неотразими и как сме му бутнали фитила е важно да запазим някаква дискретност. Поне така си мисля ...

Има обаче жени, които не признават спирка. Техният флирт е толкова посредствен, смешен и прозрачен, че сърцето ми се свива като гледам как бързо лапват мъжете след такива „изобретателни“ представителки на нежния пол. Ако може да се нарекат изобретателни въобще подобни евтини женски трикове, които, мамка му, оказва се, че са вървежни.

Още ли се чудите за какво говоря? Бързо ще се обоснова с конкртен пример от собственото ми житие и битие. Историята на моето проглеждане е колкото тъжна, толкова и смешна, защото разказва как една пикла, посредством евтини женски номерца завъртя главата на човек, който не очаквах да се поддаде. И то пред очите ми, за които всичко беше от ясно, по-ясно и от смешно, по смешно...

Ето я и нея – стои там. Хубава е, спор няма. Но не бих казала, че е по-хубава от мен. Мое мнение. Идва той. Тя моментално опва гръбнака си на стола, виждам как деликатно изпъчва гърдите си посока него, а дупето й се плъзга, добре оформено назад. Разкрачва краката си и застава в поза- ала „да го направим на стола, ти ще си отзад“. Всичко това съпроводено с настоятелен поглед и леко притворени устни. Той се спира и ни заговаря. Аз свободно съм се отпуснала на стола, наблюдавайки жадно всяка следваща нейна стъпка. Жената – образец за това как аджаба се продават евтините жени. Никога не бях имала толкова нагледен пример, толкова близко и постоянно около мен. Да подчертая - тримата работим заедно – аз, тя и въпросният обект на мокрите й сънища.

И така, мъжът си сяда на мястото, започваме непринуден разговор. Следва втора атака от нейна страна: тя става от стола , като се извръща с гръб към нас и едновременно с това прекрачвайки го, с което демонстрира колко хубаво дупе има и, повярвайте ми, в тази поза няма как да не го забележиш. Не знам как не си оплита краката с тези пози и стойки, но явно доста го е репетирала, няма да се учудя ако е било и пред огледало, за да установи коя е точно най-перфектната изпъкналост на дупето й.

Той прицелва погледа си точно там! Бинго, още един успешен ход. Убедена съм как малкият нервно потреперва вече в панталона му.

Ако тя е станала, за да търси нещо, го прави по-следния начин: отива, надупва се, и почва да рови, като нежно поклаща едва осезаемо дупето си. Мамка й, е хубав й е задникът, ама чак пък толкова, да не е единственият! В мен се прокрадват подозрения как моя надали въобще го е забелязвал някога. Сядането се осъществава по горе-долу същия начин като ставането – с демонстрация на гърди, дупе и извивка на гръбнака. Знам, че е трудно да си го представите, но опитайте и, ако не ви стане, през това време, ми се обадете, за да ви регистрирам в списъка с изключенията.

Какво още си струва да бъде подчертано при тази жрица на любовното изкушение? Това, че във всеки момент опитва да стои с разкрачени крака, че се докосва по деколтето и по дупето, че постоянно изтъква колко е перверзна и как често се отвращава сама от неприличните мисли, които и минават през главата ( Ахх, ама какво лошо момиче е!), че обича да пуска палави коментари на мъжа, с когото работим – нещо от сорта на „...ще направя така, но да не се възбудиш!“. Във всеки удобен момент опитва да го докосва нежно или да се отърка в панталона му.

Най-интересното от всичко е, че тези евтини номерца продават! Аз съм жена и на мен са ми смешни, но на него му завъртат главата! Не само ... Покани я на среща... Сигурно ще правят секс, може пък и да излезе нещо повече, знам ли...

Аз просто се замислих, дали само на жените им са прозрачни евтините трикове да свалиш един мъж или и мъжете ги виждат, но на тях не са им никак смешни, а тъкмо напротив ...

На това му се вика „Не е виновен този, който ти дава баницата, а този, който я взима“. Тоест – мъжът щом се поддава, значи са му слаби ангелите и не може да прецени, че тая жена щом е толкова посредствена във флирта си, значи няма заради него да преоткрие любовта, а ще продължи да се продава и то по същия евтин начин ...

Евала на такива, си казвам, но пък трябва ли и аз така смешно да започна да се слагам, че белким ме забележи някой? Или пък да си карам по старому, с деликатен флирт и по-неутрално излъчване, далеч от нейното което крещи: „Искам да те чукам!!!“...

Засега разчитам на по-уравновесения флирт, лишен от просташкото продаване на плът, но докато има такива жени, които само с поглед събличат мъжа, че и те сами са се съблекли, сигурно няма да се класирам. Дано поне мъжете еволюират и започнат да разчитат смешните послания на евтините жени с горната си глава...

Източник: http://www.menbg.com

1 коментар:

Популярни публикации

Последователи