петък, 6 юни 2008 г.

Проблясъци от Call Центъра на Първа Инвестиционна Банка



Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
Клиент: - Ами…добре са
…………………………………………………
Клиент: - Накъде ще тръгне днес следобяд курса на долара ?
……………………………………
Клиент: - Аз искам да ви се обадя, само да ви кажа - там на Десислава и издадоха един документ и тя се отказва………………………………….
Агент: - Вие дебитна карта ли имате в нашата банка?
Клиент: - Не, разплащателна карта имам, Master Card
………………………………………………………………………………………………………….
Клиент: - Сега тука като си пиша IBAN-на, гледам от писмото, което сте ми дали, тези задрасканите нули просто не ги пиша…
……………………………………………………………………………………………………….
Агент: - Кажете ми ЕГН госпожо.
Клиент: - 43..78..01
Агент: - Кажете ми цялото ЕГН госпожо!
Клиент: - Ами ето аз Ви казвам откъслеци от ЕГН-то……Ама как така,
вече сме в Европейския съюз, всички западни страни така работят,
вие още не може да се оправите само по части на ЕГН-то!?!?!
………………………………………………………………………………………………………….
Агент: - Първа инвестиционна банка, добър ден!
Клиент: - Моля Ви, свържете ме с девойката от втория етаж.
Агент: - Коя девойка господине, как се казва?
Клиент: - Ами вие сте много…
Агент: - В кой офис?!
Клиент: - Там на втория етаж..
Агент: - Как се казва колежката?!?
Клиент: - Аз се казвам Драган Иванов…
………………………………………………………………………………………………………….
По време на кампания на Дайнърс Клуб – агент предлага карта First Lady на представител на силния пол, картата е предназначена за дамата до него:
„ – Желаете ли да направите неустоим подарък на своята дама?” Отговор:
„ – Абсурд, Жена с кредитна карта е като маймуна с граната.”
……………………………………………………………………………………………………….
Агент: Лили на телефона, добър ден!
Клиент: Ало ?!?
Агент: Да, кажете?
Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?
…………………………………………………………………………………………………….
Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?
………………………………………………………………………………………………….
След като е изслушал записите на IVR –а на тел. 080011011 , в които многократно се споменава Първа инвестиционна банка, клиент се свързва със служител
Агент: Виктория, добър ден!
Клиент: Ама аз не искам да говоря с пицарията, искам с Първа инвестиционна банка….

Взето от: http://www.fibank.bg/blog/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи