понеделник, 18 януари 2010 г.

Хипарка търси мъже


Из отворено писмо към пичовете от http://men.hotnews.bg/:

Не мога да рабера къде изчезнаха мъжете от Бургас. Нещо напоследък в нашия град виждам повече луди хора, от колкото готини мъже. Направо не знам какво да правя.. как да си намеря приятел при тва положение? Иначе съм готина мацка.. свежарка, купонджийка, не съм и особено претенциозна.. да кажеш.. в смисъл (мускулест с пари, кола и да прилича на Джони Деп.. бля >:( ), не съм меркантилен тип, нито съм някаква фръцла, ама си седя сама.. Да бъдем честни, колко и трябва на 1 мацка за да ти падне.. малко чувство за хумор, малко приказки, добро отношение, интерес, няколко питиета.. и на края на вечерта просто нежно да я притиснеш до себе си и да я целунеш...абе лесна работа.. Проблема е, че нещо напоследък желаещи няма, града ли запустя или на мен ми има нещо.. Още повече, че напоследък (година - две) от малкото ми интимни отношения с някой, все така се случва , че пича е от София, или ще замине натам след празниците..примерно.. ужасена съм.. Или дайте някакъв съвет.. Ако има някакво тайно мъжко място, където се събират готините мъже-бургазлии, моля кажете да отида да си отмъкна един... до кога ще я караме на софианци.. далеч е все пак..
Happy-Hippie

Отговорът на пичовете от http://men.hotnews.bg/: Виж сега, любима наша хипарке! Времето на Децата на цветята за жалост отдавна е отминало и ти трябва спешно и по принуда да се социализираш. И, понеже сме алтруисти по природа, ще ти помогнем! Ела до София, направи в офиса ни едно кратко прет-а-порте по бельо, после по парфюм и за финал ни врътни по една свирка с желание. Защо? Ами, ние, бивайки крайно недоверчиви, няма как да знаем дали "иначе си си готина". А от нас ще получиш всичко мечтано: "малко чувство за хумор, малко приказки, добро отношение, интерес, няколко питиета". Deal?

Източник: http://men.hotnews.bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи