петък, 8 февруари 2013 г.

Виц парад

Един стоял на моста на Марица. Искал да се самоубие като се хвърли в реката. Човек до него го убеждава: - Недей, животът е пред теб! Помисли за жена си! - Ъ! Тя не ме обича. - Тогава за децата си! - Ами, те не са от мен. – отговорил апатично депресарът. - Помисли за хубавите неща! Ето, в събота има мач на ЦСКА! – направил последен отчаян опит да го вразуми другия. - Ама, аз съм от “Левски”… - Скачай тогава, да ти е*а майката! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ В една страшна буря в планината се загубили група туристи. След като цял ден се мотали без посока и вече отчаяни последния от колонката се провикнал: - Момчета, мисля че сме близо до Габрово! - По какво позна бе!? – спрели всички учудени. - Намерих презерватив с 16 вулканизации! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Седели в едно купе на влак французин, англичанин и българин. По едно време жената се изтървала и пръднала. Като джентълмен англичанинът казал: - Господа аз бях, ядох лоша храна и… След малко жената пак пръднала, и французинът казал: - Господа, този път бях аз, имам разстройство и… След малко българина станал да изпуши една цигара в коридора и казал: - Ало, тая ако се насере да знаете че съм аз. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Шеф си взима секретарка. - Когато искам кафе, искам кафе. Когато искам да правим доклад, искам секс. - Добре, шефе! На другия ден. - Искам кафе и доклад. - В момента съм в месечна ревизия.. - Добре, тогава самo кафе. Занесла му кафето и се притеснила, че отказала. - Ако искате доклада ше го направим устно . . Или със задна дата. - Не, спокойнo. Вече го написах на ръка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации

Последователи